پنجره دوجداره وین تک ویستابست هافمن

قیمت پنجره دوجداره در تهران چقدر میباشد؟

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۲۷ ب.ظ

قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره بر چه اساسی محاسبه می شود؟ آیا قیمت هر متر مربع شیشه های دو جداره قابل قبول است؟ جدا از فاکتور کیفیت ، بیشترین تأثیر در انتخاب نوع درب و پنجره UPVC ، قیمت پنجره دو جداره است. قیمت این محصول نقش عمده ای در برنامه ریزی هزینه های ما و مقایسه شرکت ها با یکدیگر دارد.
در اینجا نحوه محاسبه قیمت انواع مختلف پنجره های UPVC آورده شده است. با کلیک بر روی متن این صفحه به سرعت به مطالب مورد نیاز خود بروید.

 

 

تأثیر شیشه دو جداره بر قیمت شیشه دو جداره

 


قیمت شیشه دو جداره برای این محصول در ضریب قیمت پنجره های دو جداره در هر متر مربع تعیین می شود. ساده ترین حالت برای شیشه پنجره UPVC شیشه دو جداره منظم در حالت عادی با ضخامت 4 + 12 + 4 میلی متر است). اعداد ذکر شده به معنای 4 میلی متر از دیوار اول + فاصله بین پلکسی گلاس اسپیسر عرض 12 میلی متر هنگام پر شدن آرگون + 4 میلی متر از شیشه دوم است. با هر بار تغییر در این شیشه دو جداره ، قیمت آن افزایش می یابد. در اینجا مواردی آورده شده است که می تواند قیمت شیشه دو جداره را در پنجره دو جداره تغییر دهد.
ضخامت شیشه دو جداره: 4 ، 4 ، 4 ، 6 ، 6 ، 6 ، 5 و 5 با اضافه شدن ضخامت هر لیوان ، قیمت 5 هزار تومان افزایش می یابد ، به عنوان مثال شیشه دوجداره 4 و 6 پنج هزار تومان گرانتر از دو جداره است 4 و 4

 

تولید دستی یا صنعتی:

به روش سنتی تولید شیشه دو جداره گفته می شود که در آن شیشه بدون استفاده از ماشین های اتوماتیک با دقت و خلا and بالا تولید می شود. تفاوت کیفیت شیشه های دو جداره و شیشه های صنعتی در کیفیت این است که در محل اتصال شیشه با فاصله دهنده ، دیوارهای بزرگ یا کوچک ، نقاطی بین شیشه دو جداره ، هیچ نوع چسب یا مواد با کیفیت در تولید و غیره وجود دارد. روش دستی قدیمی است و دارای مشکلاتی است. ما پیشنهاد می کنیم از این نوع شیشه های دو جداره استفاده نکنید زیرا ارزان است.

 

رنگ شیشه دوجداره:

 

شکل ظاهری ساختمان و نظر مشتری تعیین کننده رنگ شیشه است. شیشه دو جداره در انواع رنگ ها و همچنین در انواع مختلفی از رنگ های منعکس شده (انعکاس برنز ، بازتاب طلایی ، نقره ای ، سبز ، آبی و ...) در بازار موجود است. با تغییر انتخاب شیشه از ساده به رنگی یا آینه ای ، قیمت آن نیز افزایش می یابد. معمولاً شیشه آینه ای 10 هزار تومان گرانتر از شیشه معمولی است. توجه داشته باشید که این تنها یکی از دیوارهای شیشه ای آینه ای یا رنگی است.

 

• نوع شیشه دو جداره:

 

کاربرد و ابعاد دو جداره نوع شیشه را تعیین می کند. شیشه در انواع تراشه ها ، سکوریت ، شن ، شیشه های هوشمند در بازار موجود است. شیشه های هوشمند و شیشه های لمینت به دلیل استفاده خاص و شرایط تولید در مقایسه با انواع دیگر شیشه ها قیمت بسیار بالایی دارند.

شیشه ایمنی هنگامی استفاده می شود که شیشه دارای ابعاد بزرگ (به عنوان مثال 2 متر در 2.20 متر) و همچنین در شرایطی باشد که شکستن شیشه می تواند به محیط اطراف آن آسیب برساند. شیشه ایمنی مقاومت بالایی در برابر خرد شدن و تبدیل شدن آن به قطعات بسیار کوچک دارد. از شیشه ایمنی برای شیشه های بزرگ نیز استفاده می شود. شیشه بزرگ یا ابعاد بزرگتر از استاندارد به معنی لیوان بزرگتر از یک لیوان 2.25 x 3.21 متر است.
* بزرگترین شیشه در حالت

استاندارد با همان ابعاد شیشه 2250 میلی متر در 3210 میلی متر

 

http://upvcco.blog.ir/post/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87

  • helya khorram