پنجره دوجداره وین تک ویستابست هافمن

قیمت پنجره دوجداره ویستابست

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۱۷ ب.ظ

قیمت پنجره دوجداره ویستابست

 

قبل از توضیح در مورد قیمت پنجره دوجداره ویستابست پنجره های دو جداره در طول سال ها ، به دلیل گسترش ساخت و ساز و محبوبیت زیاد دو جداره ، بسیاری از تولیدکنندگان برای تولید درب و پنجره دو جداره وارد رقابت شده اند. یکی از مارک های معروف در ایران پنجره دو جداره ویستابست است. بدنه پنجره دو جداره از پروفیل های جانبی تشکیل شده است. مشخصات از مواد UPVC ساخته شده است که از نفت مشتق شده است. هرچه نیمرخ مورد استفاده در پنجره دو جداره بیشتر باشد ، پنجره محکمتر و بادوامتر است. همچنین ، پروفایل با گذشت زمان از بین نخواهد رفت ، زیرا بسیاری از شرکت ها در زمینه تولید پروفیل فعالیت می کنند که در این میان ویستابست با تولید بهترین نوع پروفیل ها یکی از مشهورترین تولید کنندگان پروفیل است. ویستا بست بعنوان یکی از پیشگامان صنعت تولید پلیمر و تولید پروفیل های درب و پنجره PVC از نظر استانداردهای بین المللی ، اولین دارنده گواهینامه RAL آلمان در کشور است.

 

دلایل محبوبیت پنجره های دو جداره ویستابست


همانطور که می دانید بدنه پنجره دو جداره از پروفیل های کناری تشکیل شده است. یکی از معایب پنجره های قدیمی آهنی و آلومینیومی کمبود عایق حرارت ، سرما و صدا است. آنها همچنین با گذشت زمان و در شرایط مختلف آب و هوایی باعث آسیب و زنگ زدگی شدند. در پنجره های دو جداره ، به دلیل استفاده از پروفیل ، تمام معایب پنجره های قدیمی برطرف شد. عامل مهمی در بهبود کیفیت و دوام پنجره های دو جداره کمیت و نوع پروفیل های استفاده شده در آنها است. ویستابست با تولید و استفاده از بهترین پروفایل ها نام خود را در بین مصرف کنندگان به ثبت رسانده است.

 

پنجره دو جداره ویستابست از اجزای زیر تشکیل شده است:


اطلاعات شخصی
اتصالات
پنجره دو جداره
مهر و موم لاستیک

 

فاکتورهای زیادی برای تعیین قیمت پنجره های دو جداره ویستابست وجود دارد ، از جمله:

 

نوع پروفیل مورد استفاده: قیمت هر متر برای ویستابست با توجه به ضخامت لاستیک گالوانیزه و آب بندی متفاوت خواهد بود.
نوع وسایل و اندازه اتصالات مورد استفاده: از تجهیزات ROTO و WORNE آلمان بهتر استفاده می شود. اندازه وسایل بسیار مهم است. قیمت اتصالات پنجره با ارتفاع 2 متر با پنجره 1.5 متری متفاوت است ، به عنوان مثال اگر برای پنجره ای به طول 2 متر از اتصالات پنجره 1.5 متری استفاده شود ، پنجره عایق بندی کافی نخواهد داشت.
شیشه دو جداره: در پنجره های دو جداره ویستابست از شیشه استاندارد استفاده می شود. استفاده از شیشه نامناسب و غیر استاندارد قیمت پنجره را کاهش می دهد.

ادامه مطلب