پنجره دوجداره وین تک ویستابست هافمن

قیمت پنجره دوجداره وین تک در تهران

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۰۸ ب.ظ

قیمت پنجره دوجداره وین تک در تهران

پنجره دو جداره WinTech وین تک یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه تولید در و پنجره دو جداره در ایران است که از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت محصولات خود را به خارج از کشور صادر می کند. ماشین آلات بسیار پیشرفته و دقیق و همچنین دانش فنی بالا و متخصصان به روز در کنار قیمت مناسب پنجره های دو جداره وین تک در طی سالیان گذشته توانسته اند این نوع پنجره ها را تشخیص دهند.

محصولات با کیفیت بالا ، خدمات پس از فروش و قیمت مناسب تنها برخی از دلایل موفقیت وین تک در ایران است. تنوع زیاد محصولات نیز به این امر کمک کرده است. رنگ ها و طرح های مختلف محصولات وینتک این شرکت را بسیار متفاوت از سایر رقبا کرده است. مواد آلومینیومی با کیفیت بالا در تولید این پنجره ها و همچنین دریچه ها و درزهای دقیق و مناسب از ورود هرگونه آلودگی گرد و غبار ، هوا یا آب جلوگیری می کند.پرومانوین پنجره های دو جداره و یک شبکه راه راه را فراهم می کند.

 

تاریخچه راه اندازی Wintech


شرکت Vienna Tech کار خود را از سال 2000 در ایران آغاز کرد. به دنبال سیاست های کاهش انرژی دولت در آن سال ها ، وینتک توانست نمایندگی های مختلفی را برای درها و پنجره های دو جداره UPVC بین سالهای 1979 تا 1989 در سراسر کشور ایجاد کند. در سال 1390 ، به دلیل تقاضای زیاد برای پروفایل در ایران ، وین تک کارخانه ای را در شهر صنعتی تبریز و به یکی از بزرگترین شرکتهای تولید در و پنجره در ایران تبدیل شد. در این کارخانه انواع پروفیل های UPVC در ابعاد و مقاطع مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. وین تک محصولات خود را در هشت کشور دنیا تولید و به 54 کشور صادر می کند.

 

مزایای پنجره های دو جداره WinTech
 

اولین عامل بسیار مهم در انتخاب محصول قیمت آن است. با انتخاب محصولات وین تک ، در هزینه های اضافی صرفه جویی خواهید کرد. عوامل بسیاری در قیمت درها و پنجره های دو جداره تأثیرگذار است. از جمله این عوامل می توان به نوع شیشه ، ضخامت آن ، نوع تابلو ، اندازه درها و پنجره ها و ... اشاره کرد.

 

از اتلاف انرژی خودداری کنید


فواید پنجره های دو جداره آنقدر زیاد است که می توان مدت ها درباره آنها صحبت کرد. پنجره های دو جداره برای جلوگیری از فرار گرما یا سرما از خانه طراحی شده اند. بنابراین در فصول گرم و سرد می توانید با استفاده از این نوع پنجره ها محیط خانه خود را در دمای مناسب تنظیم کنید. پنجره دو جداره WinTech از اتلاف بیش از 33٪ انرژی جلوگیری می کند. این می تواند در کاهش هزینه های مصرف گاز و برق در خانه یا محل کار مهم باشد.

اگر می خواهید از هدر رفتن انرژی بیشتر خودداری کنید ، حتی می توانید از عینک مخصوص برای این کار استفاده کنید. به عنوان مثال ، شیشه کم مصرف را می توان به عنوان یکی از مهمترین اجزای پنجره دو جداره در نظر گرفت. این نوع شیشه ها به دلیل ضخامت خود می توانند به راحتی از ورود و خروج هوای اضافی به محل کار یا خانه شما جلوگیری کنند.

منبع